Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Цейко Б$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Цейко Б. О. Напрямки впровадження автоматичних систем на залізницях України та Європи [Електронний ресурс] / Б. О. Цейко // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2017. - № 4. - С. 233-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2017_4_47
| 2. |
Цейко Б. О. Клієнтоорієнтованістьяк новітній підхід до організації вантажоперевезень на залізничному транспорті [Електронний ресурс] / Б. О. Цейко // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті. - 2018. - Вип. 1. - С. 117-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rmegt_2018_1_13
| 3. |
Цейко Б. О. Клієнтоорієнтованість, як новітній підхід до організації вантажоперевезень на залізничному транспорті [Електронний ресурс] / Б. О. Цейко // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2018. - № 2. - С. 257-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2018_2_46
| 4. |
Цейко Б. О. Особливості розробки системи інтелектуального управління перевезенням вантажів(сіупв) при обслуговуванні клієнтів на залізниці [Електронний ресурс] / Б. О. Цейко // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2018. - № 2. - С. 260-262. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2018_2_47
| 5. |
Цейко Б. О. Застосування моделей теорії систем масового обслуговування асу для удосконалення вагонопотоків з використанням клієнтоорієнтованих технологій [Електронний ресурс] / Б. О. Цейко // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2018. - № 2. - С. 263-265. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2018_2_48
| 6. |
Цейко Б. О. Розробка форми зворотнього зв'язку для перевезення вантажів при обслуговуванні клієнтів на залізниці [Електронний ресурс] / Б. О. Цейко // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті. - 2018. - Вип. 3. - С. 107-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rmegt_2018_3_10
| 7. |
Цейко Б. О. Оцінка якості доставки вантажів за допомогою коефіцієнта відхилення часу прибуття потяга на станцію [Електронний ресурс] / Б. О. Цейко // Молодий вчений. - 2018. - № 10(1). - С. 291-295. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_10(1)__71 Мета дослідження - розгляд особливостей обчислення коефіцієнта відхилення часу прибуття поїзда на станцію від запланованого по відношенню до очікуваного відхилення. На теперішній час для управління перевезеннями вантажів застосовуються підходи, в яких такий показник як коефіцієнт відхилення не обчислюється та не враховується. У практичній реалізації це зумовлює те, що залізниця, здійснюючи перевезення вантажу, не одержує інформацію щодо відношення номінальних часових відхилень до реальних. Ця ситуація вимагає розв'язання задач удосконалення діючих технологій перевізного процесу, пов'язаних із формуванням, організацією та відправленням вантажів. Тому потреби в розрахунках таких коефіцієнтів є актуальними. Для досягнення мети потрібно ранжувати зібрані статистичні дані, згрупувати й проаналізувати їх. Запропоновано математичну модель розрахунку відхилення часу прибуття поїздів від запланованого та залежність даного відхилення від етапу доставки (станції) та кількості поїздів (у відсотках від загального їх числа). Уведено поняття "коефіцієнт відхилення", який характеризує відхилення часу прибуття поїзда на станцію від запланованого по відношенню до очікуваного відхилення. Спираючись на результати аналізу відхилення часу прибуття поїздів на станцію залежно від прогону, можна зазначити, що простежується прямий взаємозв'язок між запізненням потягів у годинах та номером станції (тобто відстанню). Результат залишається справедливим для довільної кількості поїздів (було розглянуто 0, 25, 50, 75 та 100 %). Уперше введено поняття "коефіцієнт відхилення", який характеризує відхилення часу прибуття поїзда на станцію від запланованого по відношенню до очікуваного відхилення. На основі наведеної математичної моделі можна передбачити приблизну величину запізнення поїздів для залізничної лінії з більшою кількістю станцій, якщо основні характеристики вантажоперевезення залишаться без суттєвих змін, наприклад, значного поліпшення або погіршення технічних характеристик залізничної інфраструктури.
| 8. |
Цейко Б. О. Оцінка якості доставки вантажів за допомогою коефіцієнта відхилення часу прибуття потяга на станцію [Електронний ресурс] / Б. О. Цейко // Збірник наукових праць Державного університету інфраструктури та технологій. Серія : Транспортні системи і технології. - 2018. - Вип. 32(2). - С. 130-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2018_32(2)__16 Мета дослідження - розгляд особливостей обчислення коефіцієнта відхилення часу прибуття поїзда на станцію від запланованого по відношенню до очікуваного відхилення. На теперішній час для управління перевезеннями вантажів застосовуються підходи, в яких такий показник як коефіцієнт відхилення не обчислюється та не враховується. У практичній реалізації це зумовлює те, що залізниця, здійснюючи перевезення вантажу, не одержує інформацію щодо відношення номінальних часових відхилень до реальних. Ця ситуація вимагає розв'язання задач удосконалення діючих технологій перевізного процесу, пов'язаних із формуванням, організацією та відправленням вантажів. Тому потреби в розрахунках таких коефіцієнтів є актуальними. Для досягнення мети потрібно ранжувати зібрані статистичні дані, згрупувати й проаналізувати їх. Запропоновано математичну модель розрахунку відхилення часу прибуття поїздів від запланованого та залежність даного відхилення від етапу доставки (станції) та кількості поїздів (у відсотках від загального їх числа). Уведено поняття "коефіцієнт відхилення", який характеризує відхилення часу прибуття поїзда на станцію від запланованого по відношенню до очікуваного відхилення. Спираючись на результати аналізу відхилення часу прибуття поїздів на станцію залежно від прогону, можна зазначити, що простежується прямий взаємозв'язок між запізненням потягів у годинах та номером станції (тобто відстанню). Результат залишається справедливим для довільної кількості поїздів (було розглянуто 0, 25, 50, 75 та 100 %). Уперше введено поняття "коефіцієнт відхилення", який характеризує відхилення часу прибуття поїзда на станцію від запланованого по відношенню до очікуваного відхилення. На основі наведеної математичної моделі можна передбачити приблизну величину запізнення поїздів для залізничної лінії з більшою кількістю станцій, якщо основні характеристики вантажоперевезення залишаться без суттєвих змін, наприклад, значного поліпшення або погіршення технічних характеристик залізничної інфраструктури.
| 9. |
Цейко Б. О. Використанняформи зворотного зв’язку при обслуговуванні клієнтів на залізниці [Електронний ресурс] / Б. О. Цейко // Збірник наукових праць Державного університету інфраструктури та технологій. Серія : Транспортні системи і технології. - 2018. - Вип. 32(2). - С. 139-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2018_32(2)__17
| 10. |
Цейко Б. О. Оцінка якості доставки вантажів за допомогою коефіцієнта відхилення часу прибуття поїзда [Електронний ресурс] / Б. О. Цейко // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2018. - № 6. - С. 71-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2018_6_10 Мета дослідження - розгляд особливостей обчислення коефіцієнта відхилення часу прибуття поїзда на станцію від запланованого по відношенню до очікуваного відхилення. На теперішній час для управління перевезеннями вантажів застосовуються підходи, в яких такий показник як коефіцієнт відхилення не обчислюється та не враховується. У практичній реалізації це зумовлює те, що залізниця, здійснюючи перевезення вантажу, не одержує інформацію щодо відношення номінальних часових відхилень до реальних. Ця ситуація вимагає розв'язання задач удосконалення діючих технологій перевізного процесу, пов'язаних із формуванням, організацією та відправленням вантажів. Тому потреби в розрахунках таких коефіцієнтів є актуальними. Для досягнення мети потрібно ранжувати зібрані статистичні дані, згрупувати й проаналізувати їх. Запропоновано математичну модель розрахунку відхилення часу прибуття поїздів від запланованого та залежність даного відхилення від етапу доставки (станції) та кількості поїздів (у відсотках від загального їх числа). Уведено поняття "коефіцієнт відхилення", який характеризує відхилення часу прибуття поїзда на станцію від запланованого по відношенню до очікуваного відхилення. Спираючись на результати аналізу відхилення часу прибуття поїздів на станцію залежно від прогону, можна зазначити, що простежується прямий взаємозв'язок між запізненням потягів у годинах та номером станції (тобто відстанню). Результат залишається справедливим для довільної кількості поїздів (було розглянуто 0, 25, 50, 75 та 100 %). Уперше введено поняття "коефіцієнт відхилення", який характеризує відхилення часу прибуття поїзда на станцію від запланованого по відношенню до очікуваного відхилення. На основі наведеної математичної моделі можна передбачити приблизну величину запізнення поїздів для залізничної лінії з більшою кількістю станцій, якщо основні характеристики вантажоперевезення залишаться без суттєвих змін, наприклад, значного поліпшення або погіршення технічних характеристик залізничної інфраструктури.
|
|
|