Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Цейко Б$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Цейко Б. О. 
Напрямки впровадження автоматичних систем на залізницях України та Європи [Електронний ресурс] / Б. О. Цейко // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2017. - № 4. - С. 233-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2017_4_47
Попередній перегляд:   Завантажити - 339.842 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Цейко Б. О. 
Клієнтоорієнтованістьяк новітній підхід до організації вантажоперевезень на залізничному транспорті [Електронний ресурс] / Б. О. Цейко // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті. - 2018. - Вип. 1. - С. 117-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rmegt_2018_1_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 687.23 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Цейко Б. О. 
Клієнтоорієнтованість, як новітній підхід до організації вантажоперевезень на залізничному транспорті [Електронний ресурс] / Б. О. Цейко // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2018. - № 2. - С. 257-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2018_2_46
Попередній перегляд:   Завантажити - 455.394 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Цейко Б. О. 
Особливості розробки системи інтелектуального управління перевезенням вантажів(сіупв) при обслуговуванні клієнтів на залізниці [Електронний ресурс] / Б. О. Цейко // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2018. - № 2. - С. 260-262. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2018_2_47
Попередній перегляд:   Завантажити - 624.085 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Цейко Б. О. 
Застосування моделей теорії систем масового обслуговування асу для удосконалення вагонопотоків з використанням клієнтоорієнтованих технологій [Електронний ресурс] / Б. О. Цейко // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2018. - № 2. - С. 263-265. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2018_2_48
Попередній перегляд:   Завантажити - 391.943 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Цейко Б. О. 
Розробка форми зворотнього зв'язку для перевезення вантажів при обслуговуванні клієнтів на залізниці [Електронний ресурс] / Б. О. Цейко // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті. - 2018. - Вип. 3. - С. 107-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rmegt_2018_3_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 806.952 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Цейко Б. О. 
Оцінка якості доставки вантажів за допомогою коефіцієнта відхилення часу прибуття потяга на станцію [Електронний ресурс] / Б. О. Цейко // Молодий вчений. - 2018. - № 10(1). - С. 291-295. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_10(1)__71
Мета дослідження - розгляд особливостей обчислення коефіцієнта відхилення часу прибуття поїзда на станцію від запланованого по відношенню до очікуваного відхилення. На теперішній час для управління перевезеннями вантажів застосовуються підходи, в яких такий показник як коефіцієнт відхилення не обчислюється та не враховується. У практичній реалізації це зумовлює те, що залізниця, здійснюючи перевезення вантажу, не одержує інформацію щодо відношення номінальних часових відхилень до реальних. Ця ситуація вимагає розв'язання задач удосконалення діючих технологій перевізного процесу, пов'язаних із формуванням, організацією та відправленням вантажів. Тому потреби в розрахунках таких коефіцієнтів є актуальними. Для досягнення мети потрібно ранжувати зібрані статистичні дані, згрупувати й проаналізувати їх. Запропоновано математичну модель розрахунку відхилення часу прибуття поїздів від запланованого та залежність даного відхилення від етапу доставки (станції) та кількості поїздів (у відсотках від загального їх числа). Уведено поняття "коефіцієнт відхилення", який характеризує відхилення часу прибуття поїзда на станцію від запланованого по відношенню до очікуваного відхилення. Спираючись на результати аналізу відхилення часу прибуття поїздів на станцію залежно від прогону, можна зазначити, що простежується прямий взаємозв'язок між запізненням потягів у годинах та номером станції (тобто відстанню). Результат залишається справедливим для довільної кількості поїздів (було розглянуто 0, 25, 50, 75 та 100 %). Уперше введено поняття "коефіцієнт відхилення", який характеризує відхилення часу прибуття поїзда на станцію від запланованого по відношенню до очікуваного відхилення. На основі наведеної математичної моделі можна передбачити приблизну величину запізнення поїздів для залізничної лінії з більшою кількістю станцій, якщо основні характеристики вантажоперевезення залишаться без суттєвих змін, наприклад, значного поліпшення або погіршення технічних характеристик залізничної інфраструктури.
Попередній перегляд:   Завантажити - 340 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Цейко Б. О. 
Оцінка якості доставки вантажів за допомогою коефіцієнта відхилення часу прибуття потяга на станцію [Електронний ресурс] / Б. О. Цейко // Збірник наукових праць Державного університету інфраструктури та технологій. Серія : Транспортні системи і технології. - 2018. - Вип. 32(2). - С. 130-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2018_32(2)__16
Мета дослідження - розгляд особливостей обчислення коефіцієнта відхилення часу прибуття поїзда на станцію від запланованого по відношенню до очікуваного відхилення. На теперішній час для управління перевезеннями вантажів застосовуються підходи, в яких такий показник як коефіцієнт відхилення не обчислюється та не враховується. У практичній реалізації це зумовлює те, що залізниця, здійснюючи перевезення вантажу, не одержує інформацію щодо відношення номінальних часових відхилень до реальних. Ця ситуація вимагає розв'язання задач удосконалення діючих технологій перевізного процесу, пов'язаних із формуванням, організацією та відправленням вантажів. Тому потреби в розрахунках таких коефіцієнтів є актуальними. Для досягнення мети потрібно ранжувати зібрані статистичні дані, згрупувати й проаналізувати їх. Запропоновано математичну модель розрахунку відхилення часу прибуття поїздів від запланованого та залежність даного відхилення від етапу доставки (станції) та кількості поїздів (у відсотках від загального їх числа). Уведено поняття "коефіцієнт відхилення", який характеризує відхилення часу прибуття поїзда на станцію від запланованого по відношенню до очікуваного відхилення. Спираючись на результати аналізу відхилення часу прибуття поїздів на станцію залежно від прогону, можна зазначити, що простежується прямий взаємозв'язок між запізненням потягів у годинах та номером станції (тобто відстанню). Результат залишається справедливим для довільної кількості поїздів (було розглянуто 0, 25, 50, 75 та 100 %). Уперше введено поняття "коефіцієнт відхилення", який характеризує відхилення часу прибуття поїзда на станцію від запланованого по відношенню до очікуваного відхилення. На основі наведеної математичної моделі можна передбачити приблизну величину запізнення поїздів для залізничної лінії з більшою кількістю станцій, якщо основні характеристики вантажоперевезення залишаться без суттєвих змін, наприклад, значного поліпшення або погіршення технічних характеристик залізничної інфраструктури.
Попередній перегляд:   Завантажити - 621.377 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Цейко Б. О. 
Використанняформи зворотного зв’язку при обслуговуванні клієнтів на залізниці [Електронний ресурс] / Б. О. Цейко // Збірник наукових праць Державного університету інфраструктури та технологій. Серія : Транспортні системи і технології. - 2018. - Вип. 32(2). - С. 139-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2018_32(2)__17
Попередній перегляд:   Завантажити - 688.518 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Цейко Б. О. 
Оцінка якості доставки вантажів за допомогою коефіцієнта відхилення часу прибуття поїзда [Електронний ресурс] / Б. О. Цейко // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2018. - № 6. - С. 71-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2018_6_10
Мета дослідження - розгляд особливостей обчислення коефіцієнта відхилення часу прибуття поїзда на станцію від запланованого по відношенню до очікуваного відхилення. На теперішній час для управління перевезеннями вантажів застосовуються підходи, в яких такий показник як коефіцієнт відхилення не обчислюється та не враховується. У практичній реалізації це зумовлює те, що залізниця, здійснюючи перевезення вантажу, не одержує інформацію щодо відношення номінальних часових відхилень до реальних. Ця ситуація вимагає розв'язання задач удосконалення діючих технологій перевізного процесу, пов'язаних із формуванням, організацією та відправленням вантажів. Тому потреби в розрахунках таких коефіцієнтів є актуальними. Для досягнення мети потрібно ранжувати зібрані статистичні дані, згрупувати й проаналізувати їх. Запропоновано математичну модель розрахунку відхилення часу прибуття поїздів від запланованого та залежність даного відхилення від етапу доставки (станції) та кількості поїздів (у відсотках від загального їх числа). Уведено поняття "коефіцієнт відхилення", який характеризує відхилення часу прибуття поїзда на станцію від запланованого по відношенню до очікуваного відхилення. Спираючись на результати аналізу відхилення часу прибуття поїздів на станцію залежно від прогону, можна зазначити, що простежується прямий взаємозв'язок між запізненням потягів у годинах та номером станції (тобто відстанню). Результат залишається справедливим для довільної кількості поїздів (було розглянуто 0, 25, 50, 75 та 100 %). Уперше введено поняття "коефіцієнт відхилення", який характеризує відхилення часу прибуття поїзда на станцію від запланованого по відношенню до очікуваного відхилення. На основі наведеної математичної моделі можна передбачити приблизну величину запізнення поїздів для залізничної лінії з більшою кількістю станцій, якщо основні характеристики вантажоперевезення залишаться без суттєвих змін, наприклад, значного поліпшення або погіршення технічних характеристик залізничної інфраструктури.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.224 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського